25 Nisan 2016 Pazartesi

HEM KAŞ KİTİ HEM GÖZ FARI: FLORMAR “EYEBROW DESİNG KIT”

Renkli haftalar canlaaar :) Nisanın son haftasına da girmiş bulunmaktayız. Günler hızla geçerken şunun şurasında 1 ay kalmış yaza.. Sıcak günler, sandaletler, güneş kremleri, tiril  tiril kıyafetler ve sıkı bir diyet bizi bekliyoorr (diyet kısmı sadece beni bekliyor da olabilir :)) Neyse daha 1 ay var her şeye zaman bulunur, tüm  yapılacaklar, alınacaklar halledilir yaza bomba gibi girilir diyerek hem sizi hem de kendimi motive edip asıl olaya giriyorum :)

Bugün sizlere yaklaşık 10 gün önce aldığım ama lanet vizeler dolayısıyla ancak deneyip, sizlere önermeye imkan bulabildiğim Flormar’ın “Eyebrow Desing Kit’ten bahsedeceğim. Adından da anladığınız gibi bu ürün bir kaş farı kiti. 2 ayrı renkten oluşan ürünün bendeki numarası 02 kızlar. Kullandığım kaş kitim olmasına ve aldığım 02 numaranın kaş rengimle alakası olmamasına rağmen sorun bir ben bunu niye aldım?! (Deli miyim acaba ben yoksa çok mu seviyorum fuzuli para harcamayı):D Yok yok diyeceğim şimdi almamın sebebini. :) Flormar mağazasına gittiğimde indirim bölümünde gözüme çarptı bu kit ve maalesef hemen her kaşa uygun olan 01 numarası ellerinde kalmamıştı. Bende böylesine güzel 2 kahve tonunu kaçırmayayım far olarak kullanayım dedim. Ki zaten satıcının dediği gibi bu amaç için alan da çokmuş. :) 
Kaş kiti olduğu için parıltı, sim barındırmayan kitin iki rengi de mat. Kahve tonlarında hiç parıltısı olmayan mat bir far bulmak yeterince zorken bu kit mat far kullanımı için oldukça mantıklı bence kızlar. Koyu kahve ve kızılımsı bir rengi olan kitteki koyu renk kremsi bir formdayken, açık kahve olan renk ise toz formda. Kitteki bir tonun krem formda olması çok işime geldi çünkü hiç mat krem bir farım yoktu. Ki rengi de hem günlük makyaja, hem gölge yapmaya hem de gece kullanımına oldukça uyan bir havada. Adeta gündüzden sür tüm geceyi onla bitir der gibi :) Açık kahve rengi ise toz formda ve tam bir sade makyaj kahramanı. Boş bir gözde göz kapağının katlanma bölgesine sürülerek doğal bir hava yaratmak için birebir. :)
Ben far olarak kullansam da ürün bir kaş kiti ve sarışın ya da kumralların kaş renklerine uyabilen renklere sahip 02 numaralı “Eyebrow Desing Kit’. Krem formdaki rengi kaşı sabitlerken güzelce doldurur ve sık sık tazelemeye mahal vermez. Açık rengi de daha doğal bir dokunuşla kaşı doldurur. Sahi ürünün birde yanında yani çekmecesinde sizleri 2 taraflı bir fırça (bir tarafı kesik uçlu kaş boyama fırçası, bir tarafı ise kaş  tarama/düzeltme ablikatörü) ve küçücük bir cımbız bekliyor. (Ansızın göze çarpan aykırı kaş kılları için birebir) Ancak şunu da söyleyeyim cımbızı öyle tüm kaş alımı için harika bir ürün değil. :)
Flormar mağazalarında 10 liraya bulabileceğiniz bu kiti ister far ister kaş hatta isterseniz kontür olarak kullanın orası size kalmış ama hazır fiyatı da uygun ve halen mağazalardayken bir deneyin bence :) :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder