26 Nisan 2016 Salı

CİLTTEKİ YAĞI EMİCİ AVON’UN BLACK MİNERAL MASK’I

Yeni bir günden merhabaa :) Bugün sizin şehrinizde de yağmurlu ve kapalı bir hava varsa ve benim gibi tatildeyseniz evde yapılacak en faydalı hareket cildinize bakım yapmaktır. Şayet işiniz ya da okulunuz var ise gün bitimi yorgun cildi makyajdan temizleyip boş bir anınızda bakımınızı uygulamakta iyi gelecektir hem size hem de cildinize. :)
Son 2 haftadır vizeler, dersler derken cilt bakımımı fazlasıyla ihmal ettim. Evde olduğum yoktu ki zaten kütüphanede de maskeyle gezilmez. :) Neyse ki bu süreçte pek makyaj yapmadım da cildim fazla havasız kalmadı. Şimdi de kafa tatilime girmişken ilk fırsatım da aldım elime ilk gelen bakım ürünümü. İlk elimin gittiği açıkçası AVON’un Clear Skin serisinden Black Mineral Mask oldu. Çünkü cildimin siyah nokta bantlarından ya da krem maskelerinden önce birikmiş yağından kurtulmaya ve gözeneklerimin temizlenmeye ihtiyacı vardı. AVON’un bu Black Mineral Mask’ı gözeneklere nüfus ederek gözeneklerdeki yağı çekiyor ve tıkanmış gözenekleri açıp derinlemesine bir temizlik sağlıyor. Mineral killerin yağ emici karışımını içeren maskenin öne çıkan yağ emici özelliğinden sonra cilt aynı zamanda ferahlıyor ve pürüzsüz bir hale kavuşuyor. Araştırdığıma göre de her cilt tipine uygun olan ürün benim gibi hassas ciltlerde de yan etki bırakmıyor. (Tabi ürünü cildinizde çok tutup kurutursanız durulama sonrası hafif bir kızarma olabilir yüzde ama can yakmaz)
Maskenin uygulamasına geçecek olursak ise yüzünüz için yeterli olacak şekilde tüpten elinize aldığınız siyah renkli yoğun sıvıyı göz altlarınız ve göz kapağınız dışında her yere ince bir tabaka şeklinde yaydırdıktan bir süre sonra (yaklaşık 10-15 dk sonra9 ürünün siyah renginin yüzünüzde griye döndüğünü göreceksiniz ve tam grilik sağlanınca ürünü ılık su ile yüzünüze masaj yaparak çıkartınız ve yüzünüzü temiz bir havlu ve ya bezle kurulayınız. Üründen arınan cilt yağdan arınıp kuru olduğu için az biraz nemlendiricimle yüzümün nemini dengeliyorum. Siz gerek görmezseniz bu son adımı yapmayabilirsiniz. Sahi dikkat ettim de ürün benim siyah noktalarımı da azalttı. :)  AVON kataloglarında 7-8 gibi bir fiyatı olan ürün hafta da 2-3 kullanım yapsanız bile gayet uzun süre gidiyor. Belirtmek istedim umarım dener ve memnun kalırsınız. :) Bugünlük benim bakımımdan bu kadar bir sonraki yazımda olmazsa olmazım nemlendirici setimden bahsedeceğim sizlere :) Takipte kalıınn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder