11 Mayıs 2016 Çarşamba

İYİ CİLDİN İLK ADIMI: NEMLENDİRMEK
Merhabalar :) Yeni bir günden yeni bir merhaba :) Mayıs ayının ortalarına geldiğimize göre güneş artık daha çok bizle ve sıcak artık daha bi sıcak.. E sıcağın olduğu yerde de bolca bunalmalar ve terlemeler bizi bekliyor. İşte yazın bu yüzden biz kızlar makyajdan özellikle ten makyajından uzak duruyoruz :) Hava zaten sıcak ve bunaltıcı birde tende kat kat fondaten, allık, bronzer olunca deri hücrelerimiz de boğuluyor ve teri atmak için yüzden makyaji kusuyor. Hazır daha sade tenler bizi bekliyorken bence en önemlisi temiz, pürüzsüz bir cilt.. Bunun içinde ilk adım cildi nemlendirmek. Doğru nemlendirme ile cildiniz ne yağlı bir görünüm oluşturur ne de kuru, solgun bir cilde olanak vermez :)
Herkesin cildinin temizliğinde ve sağlığında ilk adım olması gereken nemlendirici faktörünü anlatmaya girişmişken benim nemlendirici ürünü bugün anlatmak istiyorum sizlere. Ben bir süredir Oriflame'nin Milk & Honey Gold serisini kullanıyorum cildime kızlar. Bu nemlendirme serisi yaş sınırı içermezken 3 ayrı üründen oluşuyor. Gündüz Kremi, Gece Kremi ve Göz Kremi. Kolay emilip yağlı his bırakmayan seri aynı zamanda cildin kırışmasını ve yorulmasını da geciktirip daha taze bir cild yapımını destekliyor. "Oo yaşın daha 20, kırışıklık kremine ne gerek var" diyenleriniz olabilir ancak dediğim gibi Milk & Honey Gold nemlendirme serisi yaş sınırlaması olmayan ve geleceğe dönük ufacık bir yardımda bulunan bir ürün. Ki zaten ben 20 yaşından sonra bu tarz ürünleri kullanmayı onaylıyorum çünkü yüzümüz çok fazla makyaja maruz kalıyor çoğu zaman ve bir süre sonra yıpranacak bunu biliyorum bu yüzden de erkenden tedbir almaya çalışıyorum. :)
Gündüz Kremi, Gece Kremi ve Göz Kremi olan serinin kremlerinin kullanımına gelecek olursam ise Gündüz Kremi sabah yıkanıp temizlenen yüze göz çevresi dışinda yeterli miktarda uygulanıyor. Gece Kremi de aynı mantıkla gece yatmadan önce cilde yeterli miktarda uygulanıp öyle uykuya geçiliyor. Göz kremi ise diğer 2 kremin uygulama kısmında boş kalan göz çevresine uygulanıyor. Ben Gündüz Kremini makyaj öncesi de kullanıyorum kızlar. Ya da eve gelip cildimi temizlediğimde de kullanıyorum. İndirimli bir katalog zamanı Milk & Honey Gold Krem serisini 23 liraya almıştım kızlar onu da söylemeden geçmeyeyim. Yukarıda da dediğim gibi iyi bir cildin ilk adımı nemlendirmeden geçer. İlla benim ürünümden olmasına gerek yok ama mutlaka bir nemlendirici ürününüz olmalı bence kızlar. :) Benim bugün anlatacaklarım bu kadar. Güzel kalın Hoşça kalın.. :)
                      Görseldeki ürün Milk & Honey serisinin göz altı kremidir. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder