19 Mayıs 2016 Perşembe

YENİ KEŞİF: GOSH’UN BOMBASTİK MASKARASI

Hayırlı günleerr  :) Yeni hafta gelmiş, hatta bitmeye yaklaşmış ama ben hala hafta sonunda, tatil yorgunluğundayım. İnsan hafta sonunu başka bir şehri keşfederek yaşıyorsa hayranlığı da yorgunluğu da koca bir hafta kadar sürüyor. İzmir, Şirince buralar cidden çok harikaydı gezmenizi ve güzel yerleri keşfetmenizi tavsiye ederim :) Ama çokta yormayın tabi kendinizi benim gibi :) Neyse havalar yorgunluğu atacak kadar ya da tam tersi gezip gezip daha da yorulacak kadar güzel ve iç açıcı. :) Yavaştan miskinliği atmaya yeni ürünümü yorumlayarak başlayayım o zaman..

Bugün sizlerle benden aldığımdan beri hakkında yorum yapmamı, düşüncelerimi paylaşmam istenen Gosh'un Bombastik Maskarasını inceleyip, yorumlayacağım.
 Geçtiğimiz haftalarda anneler günün indiriminden aldığım Gosh markasın bu rimelinizi instagramda görüyordum ama bir türlü almak kısmet olmamıştı. Bu indirimde de hazır 26 tl den 15 tl ye düşmüşken hemen sepetime attım tabi :) Ancak dikkatimi çekti ki insanların bir kısmının Gosh markasının varlığından bile haberleri yokken maskarasından hiç hiç haberdar değillermiş. Her Gratis ve Watsons'larda da olmadığı için bu doğal bir şey tabi ki :) Böyle olunca daha bir hevesle maskarayı inceleyip, yorumlamak geliyor içimden ki çevrem daha bir bilinçlensin :) 
Öncelikle Gosh'un Bombastik rimelinin kendine "woww" dedirten ilk yanı fırçası. Ben ilk defa bu kadar kalın ve bu kadar kalın olmasına rağmen çok kıvrımlı bir fırça görüyorum kızlar. Gerçekten gören kişide bir şaşırma ifadesi yaratıyor kızlar rimelin fırçası. Koyu siyah rengiyle kirpikte belirgin bir ifade yaratan rimel tel tel ayırıyor ve kaşlarınızı kadar uzatıyor kirpiklerinizi.(2 kat uygulamada) Fırçası dolayısıyla yoğun bir hacim verme özelliğine de sahiptir diye düşünmüştüm ancak bi I Love Extreme Maskara kadar hacım verme özelliği yok. Ama benim için hacim vermede I Love Extreme'den sonra 2.sırada geliyor ürün. En çok beğendiğim ve vazgeçilmezim olan rimelimle karşılaştırma yaparak fikirlerimi sunuyorum ki etkisini daha iyi anlatabileyim kızlar :) Ayrıca ıslak bir bitişi olmadığı için  kirpiklerimi de yapıştırmadı Fıstık yeşili hoş bir dış görünüme sahip rimel 2.sırada olacak şekilde benim favorilerime girdi kızlar. Şu sıralar fiyatı tuzlu gelir diye bakmasanız bile indirim zamanı bir denemenizi öneririm ben. Sahi geçen bir baktım da standında kalmamış bizim fıstık rimelden hiç :):) Demek ki benim gibi beğeneni çok :) Sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder