19 Mayıs 2016 Perşembe

SİYAH NOKTA YARAMIZA MERHEM: QUICK FIX EXFOLIATING SCRUB MASK

Mutlu günler :):) Sıcacık, güneşli, keyifli bir Pazar gününden merhabalar. Hafta başından beri iş, okul, ev yoğunluğu hem sizi hem de cildinizi yordu :) Hatta belki dün gece makyajınızı çıkarmadan yattınız ve 1-2 dk a fazla yorulmamak için cildinizi havasız bıraktınız. Ya da tertemiz uykuya dalsanız bile gün içinde makyajlı yüzünüz sıcak havadan bunaldı ve hava alamadı. Ciltler tamda böyle anlarda ve sıcak yaz zamanlarında sivilcelere ve siyah noktalara normalden daha çok davetiye çıkartır. O halde ahlanıp vahlanmadan  önce benim bugünkü yazımı okuyun ve önce bir pazar bakımınızı yapın bence :):) Çünkü size geçen 2 haftadan beri severek kullandığım ve etkisini ilk kullanımda gördüğüm adeta hastası olduğum bir bakım ürününden bahsedeceğim :)
Anneler Günü indiriminde yine sepetime atılan bir ürün olan Quıck Fix Exfoliating Scrub bakım maskesi uzun zamandır siyah noktalardan tamamen kurtulmak için aradığım ürün. Adeta yarama doğru merhem. :) 3 farklı çeşidi olan Quıck Fix Exfoliating Scrub bakım maskesi serisini çoktan keşfetmiştim hayranı çoktu görüyordum hep instagramdan ama almam ve kullanmam maalesef geçe kaldı. İşte sizin için geç olmasın diye yazıyorum zaten bu yazıyı canlar. Ben serinin mor renkli olan siyah nokta temizleyicisi tüpünü aldım. Ürün vadettiği gibi benim burun ve çene kısmımda olan (özellikle burunda) siyah noktaları ilk seferden yok etti ve sürekli kullanımda da temizliği pekiştirdi. Açıkçası benim T bölgem karma olduğu için bende zaten bariz bir siyah nokta sorunu söz konusu değil ancak illaki bende de var ve az ve görünür olmamasına rağmen ürün bunları yok etti. Ki yağlı ya da yağa meğilli, siyah noktası fazla ve yüzeyde görünür olan ciltlere nasıl iyi bir etki yapar düşünemiyorum. Her cilt farklıdır tabi ki sizde %100 bir sonuç alınmayabilir bende alındığı gibi ancak ürün fazlasıyla bol ve peeling içinde kullanılan bir ürün. Yani bir kaybınız olmayacak ürünü alırsanız.

Ürünün uygulama kısmına geçecek olursam ise Quıck Fix maskesini elinize yeteri kadar alıp tüm cildinize kalın bir tabaka olacak şekilde göz ve çevresi dışında sürümünü gerçekleştirdikten sonra ürünü cildinizde kuruyana kadar bekliyorsunuz. Yaklaşık 15-20 dk sonra kuruyan ürünü elleriniz yardımıyla siyah nokta meğilimi olan bölgelere masaj yaparak ürünün ciltten döküyorsunuz. Kabası alınan maskeyi son aşamada ılık suyla yıkayıp tamamıyla ciltten arındırıyorsunuz ve haftada 2 uygulamayla gözle görülür bir temizlenme yaşıyorsunuz (en azından ben yaşadım:)) Bu arada kızlar maske ciltten temizlenirken masaj yapılarak arındırılması önemli çünkü kremin içindeki tanecikler sayesinde masaj yapılan bölge ölü derilerden ve siyah noktalardan daha çok arınıyor. :) Ben ürünü sizlere şiddetle tavsiye ediyorum. Benim ihtiyacımı fazlasıyla karşıladı kızlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder