17 Mart 2016 Perşembe

MAKYAJ TEMİZLEMEDE EN KOLAYI : LOREAL ÜÇ ETKİLİ “RAHATLATICI YIKAMA JELİ”

Son günlerden daha temiz olmasını dilediğim yeni bir günden merhaba.. Hepimiz biliyoruz ki kara bulutlar başımızda ve dağılacak gibi de durmuyor bir süre. Simsiyah bir tabloya bürünen Ankaramızı, acımızı unutmuyor ve unutturmuyoruz. Hain patlamada masum canlarını veren insanlarımızın mekanı zaten cennet. Bizlerin ve ailelerinin başları sağolsun.. Artık daha fazla masum can yanmasın.. (Sizlerde dikkat edin lütfen 18- 20 Mart Allah korusun daha farklı günler olabilir haberlere göre)

İyi temennilerimi sunduktan sonra şu sıralar makyaj temizleme rutinimde kral pozisyonunda olan Loreal Paris’in yeni çıkardığı “Üç Etkili Rahatlatıcı Yıkama Jeli”nden sizlere bahsedeceğim.
3 farklı çeşidi olan serinin bende olan ürünü pembe renkli Rahatlatıcı Etkili Yıkama Jeli. Kuru ve hassas ciltler için yapılandırılmış formülü sayesinde cildi kurutmadan temizleme sağlarken, hassas ciltler içinde olası bir tahriş ya da yan etki riskini azaltıyor. Üstelik parfüm ve sabun içermiyor ki beni en çok cebeden özelliği sabun içermemesi olur (Çünkü yeteri kadar sabun kullanıyorum, cildi daha fazla kurutmanın alemi yok :)) Sabunsuz ve parfümsüz oluşunun bir iyi yanı da ürünü sadece makyaj silmek için değil nemlendirici olarakta kullanabilmeniz. Ki her türlü kullanışta ürün cildi yumuşatıp, rahatlatıyor. :)
Makyaj temizleme ürünü olarak kullanacak iseniz de ayrıca harika bir ürün. Özellikle yüzü, gözü ve göz çevresi hassas yapıya sahip kızlar için. Şahsen ben asla cildime bırakın peçeteyi ıslak mendili pamuk bile dokunduramıyorum. Çünkü makyajı hızlı ve etkili silsin diye pamuğu hoyratça kullanıyorum ve anında cildim kızarıyor, göz çevrem tahriş oluyor. Bu yüzden de ne pamuk ne de başka bir temizleme aparatı gerektirmeden kullanılan Loreal’in “Üç Etkili Rahatlatıcı Yıkama Jeli”tam benlik kızlara göre. Ürünün tek yardımcısı su :) :) Kullanımı ise oldukça basit. Elinize sıktığınız bir çay kaşığı kadar ürünü az bir su ile temasa geçirdikten sonra ürünü köpürtüp makyajlı cilde yüzünüzü yıkarcasına uyguladığınızda tek seferde tüm makyajınız pratik ve zahmetsiz bir şekilde temileniyor. :) :)
  (Görsellerin üstüne tıklayarak görseli daha net ve daha doğru görebilirsiniz :) )
Loreal Paris yüz grubu satan her kozmetik mağazasında bulabileceğini ürünün fiyatı ise 20 tl. Hatta benim gibi indirimden 15 tl ye hatta 10 tl ye bile alabilirsiniz. Benim bu güzellik için anlatacaklarım bunlar denemenizi şiddetle tavsiye ederim. Karar sizin. Sağlıcakla kalın.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder