23 Mart 2016 Çarşamba

YAZ İÇİN İDEAL: LOREAL BB SKİN PERFECTION CREME

Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba kızlar :) Son yazımı yazdığımda perşembeydi ve güzel dilekler, güzel umutlar bırakmıştım buraya.. Ancak umutlarımız yine kırıldı ve Turkiye'nin kalbinde bir bomba daha patladı. Artık gerçekten söz bitti, umut gitti ve korkularımız hayatınızın önüne geçti. frown ifade simgesi Allah her masumu korusun. Herkes çok dikkatli olsun.

Daha güzel günler ümidiyle yeni yazıma geçiyorum canlarım. Bugün aldığından beri sıkça denediğim ve bir türlü genel bir yargıya ulaşamadığım Loreal'in Skin Perfection serisinin "BB Krem"inden bahsedeceğim sizlere.
Uzun zamandır annemin makyaj kutusundan düşmeyen ve birçok arkadaşımın da kullandığı bu BB Kremi indirimde gördüğüm an aldım. Aslında tenime fondaten gibi krem formda bir kapatıcı kullanmıyorum ama hazır yazda geliyorken ve sıcakta, terlemede tende pudranın kalmayacağını bildigimden Loreal'in bu BB Kremini bir denemek istedim. İyi ki de denemişim çünkü benim gibi ürünü merak eden çok insan varmış :) Her BB krem gibi tüm fondatenlere nazaran daha az kapatıcılığa sahip ürünün orta kapatıcılığı gayet kullanıma uygun. Olası sivilce, leke gibi cilt pürüzlerini de yeterli bir seviyede kapatıyor bence. 2 tane renk tonunu sahip ürünün size verebileceğim en iyi tavsiyesi çok çok koyu bir esmer degilseniz mutlaka açık tonunu (light) almanız gerektiğidir. Çünkü çoğu BB krem de olduğu gibi (örneğin Garnier de böyle) light tonu bile fondatenlerin en açık tonlarına göre bir tık daha koyu. Mesela ben buğday tenli olmama rağmen light tonunu aldım ve bana uygun geldi. Benim dikkat ettiğim bir diğer şey ise ürünün kokusudur çünkü krem formda olan çoğu cilt ürününün kokusu bana itici geliyorsa isterse mükemmel olsun kullanamam asla ki bu ürün gayet güzel (nemlendirici kokusu) kokuyor. İnsanı iğreti etmiyor :)
(Açık tonunun elimde duruşu görselde bulunmaktadır. Resme tıklayıp ayrıntılı görüntü alabilirsiniz)
Adı üstünde BB krem olduğu için nemlendirme özelliğine de sahip bu ürün cildi aynı zamanda nemlendirdiğinden cildi kurutmuyor ve pürüzlü bir görünüm oluşturmuyor. Zaten sıvı bir formda olduğu için rahat bir sürüm sağlıyor ve hemen tende yayılıyor. Ancak beni şaşırtan bir yanı var ki oda 2.kullanımında ürünü yüzüme sürerken anlamadığım bir şekilde zorlanmam. Daha açık konuşmam gerekirse 2. deneme seferimde ürünü uygularken sıvı ürün yayılırken topaklanması ve adeta sıvı ürünün pıtır pıtır bir hal alması. Bir iki el darbesi ya da sünger vuruşuyla düzeltilen bu sorun sadece bende mi oluştu diye düşündüm ancak annem ve bir arkadaşımda aynı olayın onlarda da görüldüğünü söylediler. Her ne kadar anlam veremesem de dedigim gibi sürüm aşamasında bu sorun zaten çözüldü ve aynı şeye bir daha yaşanmadı ama ben yinede belirtmek istediğim. Karar sizin. Ayrıca kızlar önümüz yaz ve Loreal'in bu BB Kremi UV ışınlarına karşı da etkili bir koruma sağlıyor içeriğindeki SPF25 faktör sayesinde.
Tatlı bir Gratis indiriminden %50 indirimle 15 tl ye aldigim ürün normalde 30 tl. Aklınızda bulunsun kızlar :) Sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder