31 Mart 2016 Perşembe

KAPATICIDA SEVEREK KULLANDIĞIM: FLORMAR'IN COVERAGE LIQUID CONCEALER'İ

Selamm :) Dolu dolu yoğun bir haftanının perşembe gününü umarım en az hasarla bitirmeye yaklaşmışsınızdır. Bende durumlar fena açıkçası kızlar. Vizelerim anormalcesine çoğu üni.den geç başlamasına rağmen bölümün gereği sunumlar ve raporlar beni şimdiden tüketti ki bir de buna vize öncesi, vize haftası yoğunluğuda eklenince yürüyen tabuta bağlayacağım kesin. frown ifade simgesi Evet en güzel yıllarmış üni yılları da en zoru da bu yıllarmış ama. Neyse beni geçelim umarım sizin haftanız daha sakin ve daha keyifli geçiyordur. Ya da geçmiyorsa bile benim gibi anlık mutluluklar peşinde koşuyorsunuzdur. :)

Yoğunluğum ve aşırı yorgunluklarım nedeniyle eski sıklıkta bloğa yazı yazamıyorum pek ama elimden geldiğince sizinleyim. Bugün ki ele aldığımız ürün canım canım canım göz altı kapatıcım Flormar'ın Perfect Coverage Liquid Concealer"i :)Adeta kullanmaktan büyük keyif aldığım kapatıcımı sizlere tanıtmazsam çok üzülürdüm. Bu kadar sevgi nerden geliyor bu ürüne derseniz yumuşacık yapısı ve ağır olmayışıyla beni kendine hayran ediyor Flormar'ın "Perfect Coverage Liquid Concealer"i. Hafif turuncu alt tonlu olmasına rağmen cilde çok güzel oturup renk sırıtması yapmıyor kendileri. (Yani benim cildime cuk oturdu) Orta kapatıcılık sergileyen ürünüm ise günlük ve gece yaşantısı içinde  gayet ideal. :) Birçok renk scalası olan kapatıcının kendinize uygun renk seçeneğini bulmakta çok zor değil :)
Likit formda olan kapatıcının fırçası ise şu ana kadar kullandığım kapatıcılardan daha yumuşak. Yumuşak bir fırça başlığı olan kapatıcının baş kısmı esnek bir yapıya sahip ve sağa sola hafif kırılarak rahat bir sürüm sağlıyor bana. 
Şahsen ben göz altı morluklarımdan çok şikayetçi olup, fazlasıyla hassas bir göz altı derisine sahip olan bir insanım. Zaten yüzde en hassas ve en nasıl deri tabakası göz altında bulunur ve yanlış ürün ve uygulamalarda erken kırışma, tahriş olma ve benzeri cilt rahatsızlıkları görülebilir. Bunu göz önünde bulundurarak hassas bölgelerinize daha sağlıklı ürünler alıp, daha narin sürümler uygulamanızı tavsiye ederim ben kızlar. Ciddi anlamda rahatsız degilseniz gözaltı koyuluklarınızdan kapatıcı bile kullanmayın bence. Ya da kullanacaksınız doğru ürünü doğru sürümle uygulayın. Ben bu Flormar'ın "Liquid Concealer"ini Eklips'in top süngeriyle tampon hareketler yaparak uyguluyorum ve böyle bir kullanımı öneriyorum. Aman ha parmakla sürme ya da elle yaydırma gibi hareketlerde bulunmayan yoksa cildinizi erken kırıştırıp, tahriş edersiniz. 
(Görselde elime ürünün bir sürümünü uyguladım, sürdüğüm yerin altında hafif bir tükemnez kalam izi vardı onu da kapattı :) Ayrıntılı görüntüleme için görselin üstüne tıklayabilirsiniz)
Benim bahsedeceklerim bu kadar kızlar Flormar satan her yerde bu kapatıcıyı 22 tlye yada indirimle 13-14 tl ye alabilirsiniz. Umarım anlattıklarım faydalı olmuştur. Sağlıcakla kalın.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder