10 Mart 2016 Perşembe

DOĞAL VE GÜNLÜK KULLANIM İÇİN: GARNIER GÖZ ALTI ROLL-ON KAPATICISI

Selaaamm :) 2 günlük bir aradan sonra yeni yazımla karşınızdayım efeniim :) 2 günlük ara pek uzun sayılmaz belki ama benim bloğa yeni yazı paylaşmadığım her gün adeta yıl gibi geldi. Bir işe gönülden koyulunca insanın içini kemiriyor ufak molalar bile. Ki benim ki moladan sayılmaz inanın ki az uykuyla çok yoğun günler geçirdim. Neyse rahatladığım günlere geldiysem hızlı bir dönüş yapmak farz oldu :) Bundan sonra arayı açmadan sizinleyim inşallah :) :)

Bugün sizinle çoook bereketli çok sevdiğim bir ürün olan Garnier’in Göz Altı Roll-on Kapatıcısını anlatacağım. Roll-on olarak adı geçen kapatıcının sürüm kısmında bir bilye var ve kapatıcı buradan geliyor. Bilyenin amacı ise göz altına serinlik verip morarıklığı, şişkinliği kapatıcısının dışında doğal yoldan da azaltmak. Ve evet göz altına uygulanırken tatlı bir serinlik bırakıyor ürün bilyesinden dolayı. Ama bilyenin morarıklığı ve şişkinliği doğal yoldan azalttığını söyleyemeyeceğim. (Bende böyle bir etki bırakmadı en azından) Kapatıcının performansına gelecek olursam ise tam bir yaz için ideal doğallıkta bir kapatıcı. Aşırı bir kapatma performansı olmamakla birlikte günlük, doğal ve abartısız her makyaj için çok fazla olmayan göz altı morarıklıklarını rahatlıkla kapatıyor. Ki benim göz altı morluklarım bana göre çoktur ve benimkini bile kapatıyor.
Bilyesi sayesinde rahatlıkla sürülen ve kapatıcı ürünün yumuşak ve sıvı olması sayesinde kolaycacık göz altına dağıtılıp yedirilebilen ürün gün içerisinde size tazeleme gerektirse bile 5-6 saate kadar etkisini sürdürmekte. Ki siz isterseniz benim gibi normal kapatıcınızın sürümünü kolaylaştırsın ve rengini düzenlesin diye hep kullandığınız kapatıcınızla birlikte de uygulabilirsiniz. Ve Garnier’in Göz Altı Roll-on Kapatıcısının bana göre en çok sevdiğim özelliğine gelecek olursam ise çok bereketli olup uzun süre kullanıma uygun olması. Açıkçası ben ürünü yaklaşık 7-8 aydır kullanıyorum ve daha yeni yeni bitmeye başladı. Ki biter bitmez hazır yazda geliyor ve doğal, hafif makyajlar bizi bekliyorken hemen bir tane daha alacağım. :) Dediğim gibi doğal ve günlük uygulamalar için ürün gayet yeterli, alıp deneyebilirsiniz bence :)
Son olarak da alttaki görselde görmüş olduğunuz kapatıcının rengine gelecek olursam pek emin değilim ama galiba tek renkten oluşuyordu ürün. Genel kapatıcılar gibi ten-beyaz rengi ağılıklı olmayan daha çok turuncu alt tonlu bir kapatıcı kendisi. Çok çok beyaz tenlilere bi tık açık gelebilir. Ancak onun dışındaki tüm ten renklerine doğal ve günlük makyajda uyum sağlayacağını söyleyebilirim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder