3 Mart 2016 Perşembe

LİKİT AYDINLATICI: KİKO “MAGNIFICENT HIGHLIGHTER”

İyi günleer.. :) İşti, güçtü, koşuşturmacaydı derken haftanın sonuna yaklaşmışız bile. En yoğun günlerim salı, çarşamba olduğu için benim için perşembe geldiyse hafta sonu gelmiş demektir. :) Hele cuma günüm hafta sonu için hayal kurmakla, plan yapmakla geçtiğinden çok hızlı ve çok keyifli geçer. Hatta eminim ki çoğumuz için bu böyledir. :) Hepte böyle olur inşallah :) :)

Güzel bir gün geçirmenizi diledikten sonra yeni yazımın girişini yapabilirim artık. Bugüüün karşınızda duran ürün Kiko Milano markasının “Magnificent Highlighter”ı. Bende 01 numarası bulunan ürün bol ışıltılı bir sıvı (likit) aydınlatıcı. Sanal bir platformdan aldığım ürün ilk olarak harika dış görünüşüyle cezbediyor, ardından etkisiyle büyülüyor.
Uzun zamandır toz aydınlatıcıların etkisini hızlı yitirdiğini düşündüğümden likit (sıvı) formda bir aydınlatıcı istiyor ve arıyordum. Ancak bir türlü bulamamıştım ki sanal bir platformda KİKO’nun bu “Magnificent Highlighter”ı karşıma çıkana kadar. Öncesinde bilgim ve fikrim olmasa da ürünü büyük bir istekle aldım ve elime geçince de bayıldım. Güzel ve abartı olmayan bir ışıltıya sahip aydınlatıcının likit formda olması benim için en güzel özelliği. Bu sayede daha tok bir görünüm oluşuyor ve daha kalıcı oluyor. Sevmediğim tek özelliği ise fırçadan gelen ürünü asansörlü çıt çıtı sayesinde elde etmek. Bazen çok geliyor ürün bazense az. Ayarını bir türlü tutturamıyorum ve hızlı biteceğinden korkuyorum. Tabi siz ayarını iyi tutturursanız zorluk çekmezsiniz benim gibi :) Tüm aydınlatıcıların da ortak kullanım yerleri olan ve güneşin yüzüme düştüğünde parlatacağı yerleri yani elmaçık kemikler, dudak üstü, kaş altı, burun ucu gibi yerlere uyguladığım aydınlatıcıyı sıvı formda olduğu için ben parmaklarımla uygulayıp dağıtıyorum. Benim fark ettiğime göre toz aydınlatıcılarıma göre sıvı formda olduğu için daha kalıcı oluyor ve sık sık tazelemenize gerek kalmıyor. Likit diye de ıslak ıslak bir görünüm oluşturuyor sanmayın çünkü sürülüp yayıldığı anda ışıltısı gayet güzel ve hoş duruyor. :) Umarım benim gibi likit aydınlatıcı ya da aydınlatıcı arayanlara güzel bir fikir olmuştur yazım. Sağlıcakla kalın.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder