6 Mart 2016 Pazar

ESSENCE'NİN “EYEBROW STYLİST SET” KAŞ KİTİ

Tertemiz, ışıl ışıl bir Pazar gününden merhaba güzel okuyucularım :) Koca bir hafta iple çektiğimiz Pazar günü şükür geldi çattı :) Hele cumartesi günü de çalışanlar, koşuşturanlar için daha bir şükür dimi :) Koca bir hafta dört gözle beklenince tatil daha bir anlamlı değil mi ama?! Hele bi de yorgun, bunalmış bedenlerin, zihinlerin ufacık bir molaya ihtiyacı varken. Bugün hepimiz için güzel bir mola olsun. Hayata, dertlere, işe, gürültüye, strese mola günü. Tıkayın bugün kulaklarınızı sizi rahatsız edecek her şeye. Kısa ama sizin dokunuşlarınızla uzayan mutlu bir gün olsun bugün gününüz. :)

Güzel bir Pazar günü size seslenmek ayrıca bir keyifli kızlar. :) Yukarıda tam da dediğim gibi ben en özel molamı sizinle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. Sizinle uzuyor kısa pazarım. :) Bugün ki gözbebeğimize gelecek olursak kızlar Essence’nin “Eyebrow Stylist Set”i.
İçinde iki farklı kaş rengi içeren kaş farının bendeki seçeneği “01 Natural Brunette Style”. Uzun zamandır kaş kalemi kullanan ben birçok platformda kaş farı dalgasının yayılmasıyla birlikte güzel ve uygun fiyatlı bir kaş farı seti arayışına girdim ve Essencenin bu “Eyebrow Stylist Set”i keşfettim. Satın alma aşamasında setteki iki renginde kaş rengime açık kalacağı tereddütüne kapılsam bana bir fikir oluştursun diye ürünü sonunda aldım. Ki zaten korkularım yersiz çıktı ve kaş far setinin “01 Natural Brunette Style” seçeneğindeki koyu rengi kaşım için ideal oldu. Açık rengi ise ara ara kaşlarımdaki boşluklarımı doldurmak içinde kullanıyorum tabi. :)
Benim kaşlarımın çok fazla boyanmaya ihtiyacı olmadığı için ben sadece kaş boşluklarımı dolduruyorum ve doğal bir görünüm elde ediyorum ürünle. Uygulayışıma gelecek olursam ise setin içinde bulunan küçük kaş farı fırçası işimi oldukça görüyor. Kesik uçlu olması daha iyi hareketlerle ürünün uygulamama olanak sağlıyor. Ürünün bir sürprizi ise içinden 3 tane farklı farklı kaş şekillerine uygun olacak –benim tabirimle- kaş boyama aparatı çıkıyor. Bu aparatlar sayesinde şayet kaşınızı baya baya boyuyorsanız kaş şeklinize göre doğru boyamayı yapabiliyorsunuz. (Biraz gereksiz olabilir çünkü fazla inceler. Zaten ben aşırı bir kaş boyaması yapmadığım için ihtiyaçta duymuyorum, siz de kullanmadan rahatlıkla kendi kaşınızı şekillendirebilirsiniz zaten) Benim ürünü en büyük tavsiyedeki uyarım ise alırken benim gibi “Aa bu 2 renk benim kaşıma açık kalır” demeyin çünkü iki renkte çoğu kaş rengine uyabilecek renge sahipler. :) 
Son olarak ürünü Essence satan her mağazadan 8-10 tl gibi çok uygun bir fiyata alabilir ve güle güle kullanabilirsiniz. Benim tavsiyelerim bugünlük bu kadardı. Keyifle kalın, hoşça kalın.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder