11 Mart 2016 Cuma

UMDUĞUMU BULAMADIĞIM: LOREAL FALSE LASH SUPERSTAR MASKARA

Hayırlı Cumalaaar :) Hemen hemen her cuma yazı yazıp paylaştığım için her cuma yazıma başlarken durup bir düşünüyorum koca bir haftayı. Düşünüyorum ve her seferinde şaşırıyorum. Hafta zor da olsa yoğun da olsa bir şekilde geçip bitiyor ve bir bakmışım yine cuma gelmiş yine hafta sonu planları yapılmış. Ve biliyorum ki anlar gibi, günler gibi o planlarda geçip bitecek. Ve biz hep aynı döngüde ilerleyeceğiz. Ama hep anın tadını çıkararak ve her şeyden keyif alarak :) :)

Bugün blogta pekte umduğumu bulamadığım ve beni hayal kırıklığına uğratan Loreal Marka’nın “False Lash Superstar” maskarasından sizlere biraz bahsedeceğim. Eminim çokca duymuşsunuzdur Loreal’in bu yakın zamanda çıkardığı “False Lash Superstar” maskarasını. Zaten duymamak elde değil çünkü çoğu sosyal ağda övülüyor ve bol bol paylaşılıyor. Bende tüm bu övgüleri ve reklamları duyunca Eveshop’un bir indirim zamanında ürünü gözü kapalı aldım ve denemeye koyuldum. Çift tarafı ve iki etkili bir ürün olan maskara öyle büyük övgülerle anlatıldı ki baya etkili bir sonuç ve duruş bekledim tabi haliyle. Ancak sorun bende midir bilinmez hiçte öyle bayıldığım bir sonuç almadım rimel kısmından. (Ama hakkını yemeyeyim baz kısmı gayet başarılı)
Dediğim gibi ürün çoğu rimelden farklı olup iki kısımdan oluşuyor. 1. kısım baz kısmı iken 2. kısmı ise normal rimel kısmı.





Maskarayı uygularken ilk olarak 1. Kısım olan baz kısmı kirpiklerinize sürülecek olan rimeli daha kalıcı ve daha yoğun yapsın diye uyguluyorsunuz. Bu kısımda ki baz gayet güzel ve yeterli.

2. kısım olan rimel kısmı ise maalesef bana göre yeterli ve övüldüğü kadar muhteşem değil. Bazın üstüne uyguladığım rimel kirpikleri evet tel tel ayırıyor ama yoğunluk ve uzunluk katmıyor. İnce, sık tırtıklı ve hilal gibi bir fırçaya sahip olan maskara hilal şeklindeki fırçasıyla da açıkcası kolay bir sürüm sağlamıyor. (Yani ya ben beceremiyorum ya da cidden bi problem var) Ayrıca fiyatına da bence çok değmez. :)

Tüm bu gözlemlediğim ve sizinle paylaştığım şeylerden sonra kararı yine size bırakıyorum. “Bi de ben deneyim bakayım belki bana yarar” derseniz ürün 46 tl ye Loreal markası satılan her mağazada karşınıza satılır. Hele ki indirime denk gelirseniz benim gibi 26 tl ye de alabilirsiniz. Ama bana göre bu rimele gelinceye kadar alınacak çok daha uygun ve çok daha iyi rimeller var. Karar sizin :) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder