25 Ocak 2016 Pazartesi

MAT RUJDA BİR EFSANE : THE BALM MATTE SERİSİ

Soğuk bir ocak akşamında elimde yeşilçayımla size yararlı olabilmek için aldım laptopu dizlerime.. Yeni açtığım bloğumun ilk kozmetik ürün öneri yazısı son zamanlarda aşığı olup elimden düşürmediğim ve mutlaka alın alın diye tüm çevreme baskı yaptığım bir ürünle olsun istedim. :) Taze bir heyecan ve hevesle başladığım blog maceramın ürün tanıtımı kısmında ancak hevesle alıp keyifle kullandığım bir ürünü yazarak başlarsam bana uğurlu gelir ve sizleri de memnun eder diye düşündüm. Zira içerisinde bulunduğumuz kış mevsimine yakışacak en güzel dudak ürünü önce tabikiii koruyucu ve nemlendirici dudak balmları ve sonra tabikiii The Balm markasının Matte ruj serisi :)


The Balm markası yapmış olduğu bu Matte serisi ile bana göre ülkenin mat ruj anlayışına büyük bir imza atarak rakiplerini geçmiş bulunmakta. 8 farklı renk skalasından oluşan seri pembe, kırmızı, turuncu, açık kahve ve dudak rengini veren renk tonlarıyla satışa sunulmakta. Normal rujlara nazaran lipglosslar gibi tüp içerisinde fırçalı olarak satış reyonlarında göze çarptığında ‘A bu gloss tarzında imkansız mat olamaz’ tepkilerini toplasa da (ki açık konuşmalıyım bende ilk başta öyle bir tepki verdim:) ) denendiğinden yaklaşık 1 dakika sonra stantta görülüp şanına yaraşmayan ön yargıları bıçak gibi kesiyor. Dudağa sürüldüğü anda saten bir yapıda görünen bu serinin rujları dudağa sürüldüğü anda içerisinde barındırdığı mentol ile önce burnunuza bir ferahlık sonra da dudaklarınıza hafif bir dolgunluk katıyor. Dudağa sürüldüğü andaki satenliği yerini mat görünüme bırakırken, mentol esintisi de matlaşma süresince kayboluyor. Sonunda tam anlamıyla harika bir matlığa kavuşan bu serinin bir sevilesi özelliği de bir kere sürüldükten sonra tüm gün dudakta kalması, hiçbir şekilde bir yere bulaşmadan ilk sürüldüğü yoğunlukta kalması. Öyle ki sürdükten sonra deneme amaçlı tüm gün şap şap insanları öpmeme ve hatta duşa girmeme rağmen ruj bir türlü çıkmadı. Tabi yemek yedikten sonra dudak içlerinde olan rujda bir azalma olmuyor değil (Her rujda olduğu gibi) ki hafif bir tazelemeyle bu sorun ortadan güzelce kalkacaktır. Islak mendille hafif zor olsada  makyaj temizleme ürünleriyle rahatça dudaktan çıkan bu güzel ürün @gratis lerde 34.90 tlye satılmaktadır. Günlük kullanım için ve öğrenci bütçesi için pahalı sayılabilecek bu serinin rujları sık sık gratis indirimlerinde %50 ye yakın indirimle satılıyor. İşte tam da o zaman kaçırılmayacak bir ürün :)

Elimde hali hazırda 3 rengi (Honest, Comitted, Loyal) bulunan serinin bu rujlarının dudağımda nasıl durduğunu sizler için paylaşıyorum.


 Satışında Loyal rengi olarak geçen rujun benim dudağımdaki görüntüsü sol taraftadır. Gece kullanımı için şiddetle tavsiye ettiğim bu renk boş göz makyajıyla da gün içinde kullanıma uygundur. :)

Satışta Comitted rengi olarak geçen rujun benim dudağımdaki görüntüsü sol taraftadır. Dudak rengine yakın olan bu renk tonu günün her anında kullanılabilirken, yoğun göz ve ten makyajı için dudakları sadeleştirmek için ideal renktir. :)

Satışta Honest rengi olarak geçen rujun benim dudağımdaki görüntüsü sol taraftadır. Çok doğal bir turuncu olan bu ruj rengi günlük kullanım için hafif makyajı renklendirirken, gece kullanımı içinde oldukça uygundur. :)

Yukarıda size fikir olması için gösterdiğim bu 3 rengin benim dudağımda nasıl durduğunu gösterdim sizlere ancak siz yinede @Gratis lerde ürünün istediğiniz rengini denemeden lütfen almayınız. Umarım ürünün tanıtımını yaptığım bu yazım hoşunuza gitmiştir ve umarım size fikir olmuşturur. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder