6 Şubat 2016 Cumartesi

ÇOK YÖNLÜ WET'N WİLD "COVER ALL CONCEALER PALET"

Güneşli ılık 1-2 günü görünce “Bundan sonra havalar çok soğumaz ya” deyip erken sevindiğimi 2 gündür dışarı çıkıp dondurucu rüzgarı iliklerimde hissettiğimde anladım. Soğuk günler tekrar mı geldi yaa :(( Ne zaman ısınacak içimiz, iliklerimiz.. Ben böyle daha çook yakınırım da kızlar sizi sıkmak istemediğim için susuyorum şimdilik. :)) “Bugün ne okuyacağız bloğundan Işıl??” derseniz hemen söyleyeyim efendim bugün sizlere 10 gün önce Gratis indirimden alıp kullandığım Wet’n Wild’in “Cover All Consealer Palette”sinden bahsedeceğim.

Açıkcası Gratis’e girdiğimde bu ürünü almak hiç aklımda yoktu ancak rafta görünce ayrı amaçlar için kullanılmak üzere ayrılmış 4 bölmeye ayrılmış palet şeklindeki ürünün Highlights (aydınlatıcı) bölmesini görüp adeta vuruldum ve gözü kapalı aldım. Çünkü uzun zamandır kalıcılığı daha fazla olması için krem formda bir aydınlatıcı arıyordum ve bu palette yer alan aydınlatıcı bölmeyi görünce anında elimde ürünle kasaya koştum. (Ki zaten indirimdeydi :)) Ama iyi ki de almışım çünkü paletin diğer bölmeleri de çokça işime yaradı. :)
“Cover All Consealer Palette” görselde de gördüğünüz gibi 4  ayrı bölmeye ayrılmış (pembe, yeşil, turuncu, beyaz), her bölmesinin başka bir işlevi olan kullanışlı bir ürün.
İlk olarak “Covers” olarak geçen turuncu bölme kapatıcı özelliği göstersin diye tasarlanmış. Ben bu bölmeyi çok makyaj yapmadığım zamanlarda göz altlarıma parmaklarımla uyguluyorum. Çok makyaj yapmadığım günlerde kullanıyorum dedim çünkü full kapatıcılık sağlamıyor. Yetersiz demiyorum ama günlük doğal kullanım için daha uygun :)
İkinci olarak “Neutralizes”olan bölmeden bahsedecek olursam bu yeşil renkteki bölme tam anlamıyla ciltteki renk farklılıklarını düzenleme, nötrleme görevinde. Yüzdeki kırmızılıkları, sivilce izlerini ve kırmızı-mavi damarlı görünümleri yok etmekte gayet başarılı. Yeşil renkle kırmızılıkları nötrledikten sonra yeşil yeşil bir görünümde olmasın diye aynı kısmın üstüne birde “Covers”ı uygulayınca cildinize yakın daha doğal bir görünüm oluşuyor. :)
Bir diğer bölme ise “Brightens”. Yani pembe renkli kısım. Bu kısım açık bir renge sahip olduğu için aydınlık bir görünüm oluştursun diye ben “Brightens”i kaş altlarıma, göz pınarlarıma ve burun üstüme kullanıyorum. Ama sizler isterseniz gözaltınızda ki halkaları kapatmak için de kullanabilirsiniz. Bana bana gözaltı kullanımı için fazla açık bir renk gibi geliyor. Ben aydınlatma işlevinden yararlandığım için sağolsun yüzüme güzel bir aydınlatma sağlıyor kendisi :)



Son olarakta bana bu paleti düşünmeden aldıran “Highlights” bölmesini anlatmak istiyorum. Beyaz parıltılı renkte olan bu bölmeyi genellikle güneş ya da ışık vurduğunda parlasın, canlı gözüksün diye elmacık kemiklerimin üstüne, dudak üstüme ve alnımın iki yan kenarına uyguluyorum. Bölmenin içerisinde hafif bir sedeflik olduğu içinde güneş vurduğunda yüzüm daha bir parlak ve aydıklık gözüküyor. Ayrıca krem formda olması da büyük bir artı çünkü yüzde daha uzun süre kalması açısından krem form çok daha kullanışlı.

Gratislerde Wet’n Wild standlarında 15 lira gibi uygun bir fiyata satılan bu ürünü indirime denk gelirseniz 8-9 gibi çok komik bir rakama da alabilirsiniz kızlar benden söylemesi :)) Bir bakın derim mutlaka :) Güzel kalın, hoşçakalın.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder