19 Şubat 2016 Cuma

İYİ ALIŞVERİŞ: “BİODERMA”DAN RENKLİ GÜNEŞ KORUYUCUSU VE GÜNEŞ SONRASI KREMİ

Yavaş yavaş havaların ısınmasıyla birlikte gelecek olan cıvıl cıvıl günler sizleri de heyecanlandırıyor mu kızlar?? Benim içim her doğan sıcak güneşle kıpır kıpır oluyor vallahi.. :) Güneş tatlı tatlı doğuyor, iyi hoş ısıtıyor diyorum ama “güneş ışığı” denilen ve fazlasının cildimiz için tehlike oluşturan faktörünü de unutmuyorum tabii. Hafiften güneşli günlerin gelmesiyle birlikte bir süredir cildim için uygun bir renkli yapıda güneş koruyucusu arıyordum ve aradığımı Bioderma da buldum. (Artı olarak birde nemlendirici de olan güneş sonrası sütünü de edindim) E tabi Bioderma da her yerde satılmadığı için ürünlerimi güvendiğim bir site olan www.kozmium.com dan temin ettim. :)
Bioderma’nın “Photoderm MAX Ultra Fluide Spf50” isimli bu renkli (fondaten formunda) güneş koruyucusu tüm cilt tipleri için (çilli, lekeli ya da yoğun güneş ışığına maruz kalan ciltlerde dahil) 50 faktörlük  yüksek güneş korumasına sahip bir ürün. UVA (Ultraviyole A) önleyici yapısıyla güneş yanıklarına karşı koruma sağlarken, güneşten kaynaklanabilecek erken yaşlanma etkilerini de azaltıyor. Aynı zamanda hafif ve yumuşak dokusuyla yağlı bir görünüm bırakmazken kuru bir duruşta sergilemiyor. (Beyaz beyaz izlerde yok tabii) :) Fondaten kullanmayan biri olarak bana göre “Phoderm MAX”ın en önemli özelliklerinden biri ise cilt üzerinde ki  gözenekleri tıkayan anlamına gelen “Komedojenik”yapıda olması. (Bu da demek oluyor ki fondaten gibi yüzde kalıp şeklinde durmayıp cildimi havasız bırakmayacak) :) “Light” renginin bile tenime 1-2 ton koyu gelmesini ise ürünü elimde bulunan BB kremimle karıştırıp uygulamamla güzel bir çözüme ulaştırdım. :) Ki iyi ki tonu biraz koyu çünkü akıllı bir kız olarak ürünü krem kontür ürünü amaçlı da kullandım ve çok memnun kaldım. (Sırf bunu için bile alınabilir çünkü ülke de krem kontür ürünü yok)
Bioderma’nın bu “Photoderm MAX Ultra Fluide Spf50” ürününü temin etmişken birde buna ek olarak yine Bioderma’nın “Photoderm After Sun” isimli güneş sonrası sütü eksik kalır mı hiç o da tabi çantama girdi :) Harika fresh kokusu ve yumuşak dokusuyla beni benden alan bu nemlendirici ürün tam çantaya atıp yanında gezdirmelik. Özellikle güneşe temastan sonra UV ışınlarına karşı korumayı sağlayan ürün günlük yaşamda da nemlendirici olarak kullanıma oldukça uygun. Cildin hızla emdiği ve yağlı bir his bırakmayan yapısı da gayet cezbedici. :) Bir önceki Bioderma ürünüm gibi bu “Photoderm After Sun” nemlendiricimi de kozmuim.com dan edindim.
Siteden biraz bahsedecek olursam ise kozmium.com birçok makyaj, sağlık ve dermotolojik ürünün satışa sunulduğu güvenilir bir site. Özellikle her yerde satılmayan önemli ve kaliteli markaları sık sık indirimli fiyatlara alabileceğiniz hızlı kargosuyla sizi günlerce bekletmeyecek müşteri dostu bir şirket kızlar. (Benim kargolar 2 gün geldii :)) Görsellerin altına da zaten ürünlerin sitede ki linklerini bıraktım isterseniz bakıp fikir alabilirsiniz. Ayy bi de benden söylemesi su anda sitede büyük çaplı indirimler var ve sizi bekliyor. :) Benden bu günlük bu kadar sağlıklı kalın, hoşça kalın.. :)
                                                   http://www.kozmium.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder