9 Şubat 2016 Salı

HAYAL KIRIKLIĞI: NOTE’NİN MATTEMOİST LİPGLOSS’U

Yeni bir günden yeni bir merhaba kızlar. :) Bir güncük bir aradan sonra yine karşınızdayım. Vallahi bloğa yani sizlere bir gün yazı yazmasam içimde bir huzursuzluk oluyor. “Ay bugün birine faydalı olamadın, kimseye fikir veremedin” diyor iç sesim ve beni yiyip bitiriyor. :) Elimde olsa arka arkaya her gün bir sürü yazsam ve size faydalı olsam tabi ama benimde kişisel bir hayatım olduğu için ara ara dinlenmem ve kendi işlerimle alakadar olmam gerekiyor maalesef. Ama tüm bunlar olurken de aklım hep blogta oluyor tabi. Şunu da söylemeliyim ki çok arayı açmadan sık sık fikir alışverişinde olacağımızdan da sakın ha şüpheniz olmasın :) :)

Gelelim bugün ki konumuza.. Bloğun arşivine baktım da hep size memnun olduğum ve severek kullandığım ürünlerimden bahsetmişim. Bugün de bir farklılık olsun dedim ve hali hazırda gündemde de bir likit mat ruj deliliği varken  beklentimi karşılamayan, çokta bayılmadığım ve alınmasını pekte tavsiye etmediğim bir mat  rujum olan Note’nin “Mattemoist Lipgloss-404 Jolly”si sizler için inceleyeceğim.
Note markasının bu likit mat ruj serisine birkaç yerde rastlamıştım ancak gerek fiyatı olsun (24tl) gerekse çevremde kullanan biri olmadığı ve seri hakkında bilgim olmadığı için almayı uygun bulmadım. Ancak bir dönem Note markasında "1 alana 1 bedava" kampanyası çıkınca arkadaşımla birlikte serinin iki rujunu 12tl gibi uygun bir fiyata aldık. Benim elimde olan serinin rengi ise 404 Jolly rengi. Renk çok hoş bir kiremit rengi. Hafif bir kırmızıya da çalan renk oldukça çarpıcı. Ancak maalesef rujun yapısı benim için tam bir hayal kırıklığı. Likit mat bir ruj olmasıyla birlikte yumuşak bir sürüme sahip olan ruj maalesef dudakta sabitlenmiyor. İlk sürüldüğünde yarı mat bir haldeyken çok ta kısa olmayan bir süre zarfının sonunda matlaşıyor evet ama sabitlenmiyor. Sabitlenmediği içinse doğal olarak çok fazla bulaşma yapıyor ve beni sürekli “Ay yüzüme bulaşmış mıdır?, Ay konuşurken dağılır mı ki?” diye diye tüm gün tedirgin ediyor. Kokusu ve rengi cezbedici kılarken ürünü geç matlaşması ve sabitlenmiyor olması ürünün fikrimce tüm artılarını yok ediyor. Çok sık kullanmam, bulaşmamasına çok dikkat ederim diyorsanız da tabi ki ürünü Note markasını satan her yerden 24 tl ye ya da indirimlerde daha da uygun fiyata alabilirsiniz. Ancak maalesef ben ürünü pek tavsiye etmiyorum. :)
Bugünlük benden bu kadar umarım sizlere faydalı olabilmişimdir kızlar. :) Mutlu kalın, hoşça kalın lütfen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder