7 Şubat 2016 Pazar

 BÜYÜK RAHATLIK: FLORMAR “OJE KURUTUCU”

Mutlu bir pazar gününden merhabalar :)) Malum Pazar, malum tatil e o zaman bol bol dinlenmek, kafa dinlemek ya da tam tersi gezmek, eğlenmek yakışır değil mi bünyeye. Tabi ben bu güzel seçeneklerin dışında yer alan temizlik yapmakla yükümlendirildim bugün ama olsun. Umarım siz Pazar gününüzün keyfini layığıyla çıkarıyorsunuzdur. :)) Madem benim işlerde erken bitti ben de en iyisi bir oje sürüp kendimi ödüllendireyim dedim. :) Sürerken de aklıma gelmişken ve hali hazırda kullanmışken sizlere Flormar’ın çok sevdiğim “Oje Kurutucusu”ndan bahsedeyim dedim. :)

Bana “Sağ ele oje sürmek mi daha zor?” yoksa “Koyu renk ojeyi çıkartmak mı?” diye sorsanız hiç düşünmeden “En zoru ojenin kurumasını beklemek” derim. :) Bana göre ele bir zarafet katan, adeta bir aksesuarmışçasına ellerimizi süsleyen renk renk o harika ojelerin en kötü yanı zor kurumaları değil mi ama?! Benim için tam bir işkenceye dönüşen “Ay kurudu mu”, “Dakikalarca hiçbir şeye dokunmamalıyım”, “Ayy elim ojeli biri kafamı kaşısın, saçımı düzeltsin, bağcıklarımı bağlasın, hırkamı iliklesin” sözlerimle sürdüğüm ojeden nefret ettiğim kuruma aşaması Flormar’ın oje kurutucusuyla artık çok rahat.
Ürünün sprey formda olması (deodarant gibi) ojenin üstüne uygulanmasını kolaylaştırırken, sıkılan sıvının elinizde ve tırnaklarınızda yağlı ya da ıslak bir iz bırakmadan anında donup kuruması da ürünü oldukça kullanışlı hale getiriyor. Çünkü ben daha öncesinde Avon’un Oje kurutucusunu kullanıyordum ve sıkılan sıvı çok yağlı olduğu için sıvı ojeyi kurutana kadar elinizde o yağlı his kalıyor ve yine sizi ellerinizi kullanım amaçlı kısıtlıyordu. (Aynı zamanda Avon kataloglarında 15 tl gibi bir ücreti olmasına rağmen 15ml.ydi ve ürün kısa sürede bitiyordu.) Ama dediğim gibi Flormar’ın oje kurutucunun hiçbir zahmeti yok gerçekten. :) Sıkıldığından en fazla 1 dakika sonra ojenin kuruması da mucizevi bir şey gerçekten. :) Benim elimde hali hazırda 400 ml.si bulunuyor ürünün ve gün aşırı oje değiştiren biri olarak bana çok uzun bir süre gidiyor kızlar :)

Son olarak “Nerden aldın?”, “Ne kadara aldın?” diye soracak olursanız, tüm Flormar mağazalarında, Gratislerde, Eveshoplarda ve Watsonslarda ürünü rahatlıkla bulabilirsiniz. Ancak ben ürünün 400 ml.sini www.kozmetikcim.com dan 16 tl ye aldım. :) Flormar’ın kendi sitesinde ise ürünün 400 ml.si 19tl. Mağazalarda da değişen fiyatlarda ise en uygun fiyatlı yerden almanız daha mantıklı olacaktır bence :)

Ürünü satın alabileceğiniz kozmetikcim.com un bağlantısını da sizinle paylaşmak istedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder