27 Şubat 2016 Cumartesi

YENİ DENEMELER: MAYBELLİNE “PUSH UP DRAM” MASKARA

Güzel hafta sonları millet :) Şükür yorucu bir haftayı daha geride bıraktık kızlar. Şimdi zaman dinlenme, gezme tozma ve hatta alışveriş yapma zamanıdır. :) Çoğu yerde mevsim sonu indirimleri var bu arada. Benim de hafta sonu için alışveriş listem hazır bile. Yeni yeni ürünler çıkarken öyle oturup izlemek olmaz ki zaten :)

Yeni yeni ürünler demişken bugün ki yazıma ufaktan bir selam çaktım. Yakın zamanda çıkan ve çıktığı gibi yok satan Maybelline’nin “Push Up Drama” maskarası benim yorumundan geçmezse eksik kalır bence. :)
Birçok kişi de görüp birçok övgüyü okuduktan sonra ilk indirimde hemencik bir tane “Push Up Drama” dan ben de kaptım tabi. Öncelikle maskaranın dizaynı, rengi, şekli sizi cezbediyor zaten. Kim derdi ki “Kırmızı-pembe uyumu vardır” diye ancak bu maskaranın dizaynında ki kırmızı-pembe renklerinin bir arada kullanımı gerçekten çok çekici yaa :) “Al beni al” diye bağırıyor adeta. “Dışını boşver sen içini anlat Işıl” derseniz de düz ve aralıklı fırçasının kirpikleri tek tek ayırıp uzattığını söyleyebilirim sizlere. Ancak şunu da söylemeden edemeyeceğim bana göre kirpikleri tek tek ayırdığı için kirpiklerde dolgunluk ve yoğunluk sağlamıyor maalesef. 2. Katı rahatlıkla sürebileceğiniz ürünü maskara bazı ile uygularsanız da daha iyi sonuç almanız kaçınılmaz kızlar. 
Güzel bir siyah rengine sahip rimeli denemek isterseniz Maybelline markası satışı yapan her mağazadan ürünü 24 tl ye ya da indirime denk gelirseniz 15-18 tl ye de alabilirsiniz. İyi günler dilerim, sağlıcakla kalın.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder