12 Şubat 2016 Cuma

UYGUN FİYATLI MASKARA MUCİZESİ: “I LOVE EXTREME CRAYZ VOLUME”

Hayırlı Cumalar :) :) Bir hafta daha bitti ve yavaştan tatil moduna girmeli. Gerçi ben zaten tatildeyim ama yine de Cumartesi Pazar denince bile insan farklı bir mutlu oluyor nedense. :) Sahi şu günlerde bir mutluluk sebebimse Gratis ve Watsons’ın 14 Şubat Sevgililer Günü indirimleri. Benim için anlamsız bir 14 Şubat haftasına “Woww” dedirtecek indirimleriyle anlam kattıkları için kendilerine çok teşekkür ediyorum buradan. :) İnşallah sizin bu indirimlerden daha mutlu olacağınız, 14 Şubatı iple çekeceğiniz daha güzel sebepleriniz vardır. :) Benim mutluluğumu da görmek isterseniz sizleri bloğumun instagram hesabında yani “@isildayalim”da indirimden aldıklarım bekliyor olacak. :)

Yavaştan konumuza gelecek olursam bugün yazımda makyaj çantamın olmazsa olmazı, hem uygun fiyatlı hem mucizevi etkili Essence’nin “I Love Extreme Crayz Volume” maskarasını ağırlıyor olacağım.
Bittikçe aldığım (ki uzun süre gidiyor), her önüme gelene tavsiye ettiğim hatta zorla aldırttığım, uygun fiyatına rağmen harika etkisine hiç anlam veremediğim bu güzel rimel cidden çok güzel :) Öncelikle fiyatı sadece 10.45 tl. Ve etkisi bu fiyatının 5-10 katını hakkedecek kadar güzel. Sık tırtıklı ve düz bir yapıya sahip fırçası tüpünden çıktığında 2 göz kirpiğinize yetecek kadar yoğun malzemeli kızlar. Tüpe sok-çıkar yapmanıza gerek kalmıyor yani. Her türlü kirpiği birkaç fırça darbesiyle tel tel alıyarak dolgun bir kirpik görünümü sağlarken, kirpiklerinizin adeta uzaya çıkarırmışçasına kaşlarınıza kadar yaklaşmasını da sağlayarak güzel bir uzunlukta sağlıyor. Kişisel tercihiniz olarak rimeli birkaç kat sürecek olursanız ise rimelin etkisi daha çok artıyor ve daha gösterişli bir hal alıyor. :)
Benim yaşadığım ancak rahatlıkla göz ardı edilecek tek sorunu ise fırçasına gelen yoğun ürünün nadir zamanlarda kirpiklerinize fazla gelip tortu yapması ve haliyle kirpikleri yapıştırması. Ancak ben bu duruma mahal vermemek için fırçayı kirpiklerime doğru uygulayarak sorunu ortadan kaldırıyorum ki kızlar bu kadar uygun fiyatlı bir rimelin ufacık da bir kusuru oluversin zaten dimi ama :)

NOT: Maskara suya dayanıklı değildir. :)

Benim Essence’nin “I Love Extreme Crayz Volume maskara için övgülerim bu kadar kızlar şu an Gratis indiriminde kendisi indirimde olmasa da fiyatı zaten çok uygun rahatlıkla alınıp denenebilecek nitelikte bence. Size de şiddetle tavsiye ediyorum zaten :) Güzel bir Cuma geçirmeniz dileklerimle.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder