11 Şubat 2016 Perşembe

EN PRATİĞİ: MAYBELLİNE “COLOR TATTOO” KREM FAR

Günler çok mu hızlı geçiyor yoksa ben tatildeyim diye bana mı öyle geliyor kızlar? Ne ara Perşembe geldi ne ara hafta sonuna yaklaşır olduk diye sizde sık sık düşünüyor musunuz benim gibi merak ediyorum. Bu hengame de en çok korktuğum ise en ufak bir anımın bile hiç anlamadan, tadına varmadan akıp gitmesi tedirginliği. Zamanın kıymetini bilmek önemliymiş cidden. Umarım sizde her anınızı dolu dolu yaşayıp, keyif alıyorsunuzdur hayattan. :)

Yukarıda koca paragraf zamanın, anın önemi demişken sizleri saatlerce ayna karşısına bağlamayacak, o harika ışıltısıyla sade bir makyaja bile anlam katacak, en pratiğinden ve kullanışlısından çok sevdiğim bir krem far olan Maybelline’nin “Color Tattoo 24hr” serisinden On and On Bronze isimli farını huzurlarınıza sunacağım bugün. :)
Bana göre piyasada krem far kategorisinde en başarılı seri “Color Tattoo 24hr” serisi. Maybelline markasına ait bu tekli krem farların benim elimdeki rengi ise en revaçta rengi olan “On and On Bronze” rengi. Kendiliğinden bariz bir ışıltısı olan farın rengi tam da adından anlaşıldığı gibi bronz. Yapısının krem formda olmasının avantajları ise say say bitmez. Hızlı olmanız gereken bir anda (okula, işe, gezmeye ya da hayata geç kalıyorken mesela) far fırçası kullanmadan parmaklarınız yardımıyla kolaycacık sürülüp size zaman kazandırması bir artı, krem yapıda olduğu için tüm gün gözde ki kalıcılığı ise başka bir artı. Ayrıca krem formda olduğu ve çok az bir kullanımı yeterli olduğu için uzun süre kullanılabilecek olması da yanımıza kar. :)  E zaten ışıltısı ve renginin havalılığı da büyük puan topluyorken ve hali hazırda Gratislerdeki Maybelline stantlarında %40 indirimle 17 tl yerine 10.5tl gibi hoş bir fiyata satılıyor iken bir denemenizi tavsiye ederim ben güzellerim. :)
NOT: Farın tek küçük sorunu gün sonuna doğru krem formda olduğu için göz kapağındaki çizgilere dolma yapabilir ancak ara ara kontrol ederek yine parmaklarınızla ya da ürünü tazeleyerek soruna çözüm olabilirsiniz. :)
Güzel kalın, bugünlük hoşçakalın... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder