19 Şubat 2016 Cuma

DENE, ARAŞTIR PİŞMAN OLMA
PİŞMANLIK: LOREAL EXTRAORDİNARY RUJ

Hayırlı Cumalar.. Öncelikle ülkemizin kara günler yaşadığı şu son günlerde Ankara’da ki acı olayda hayatını kaybedenlerin ailesine baş sağlığı ve sabır diliyorum. Mekanları cennet olsun, herkesin başı sağ olsun. İnşallah bu kara günler artık biter ve umarım artık kimsenin canı ve yüreği yanmaz..

 Ülkemiz ve toplumumuz için güzel günleri temenni etmişken yavaştan yeni yazımı sizlere sunayım. Bugün makyaj çekmecemi karıştırırken gözüme yakın zamanda almış olmama rağmen üzülerekte olsa kullanamadığım ve rafa kaldırdığım Loreal Paris’in Extraordinary Ruj serisinin 2 ruju çarptı. Ve “Kimse benim düştüğüm hataya düşmesin” diyerekten aldım çekmeceden o 2 rujumu geçtim karşınıza.

İnternetten çok fazla alışveriş yapıp çokta memnun kalmama rağmen ilk defa bir kozmetik ürününü denemeden aldım diye pişman oldum. Çok uygun fiyata bulunca insan dayanamıyor işte bazen. E site de çok bilindik ve güvenilir olunca gözü kapalı kendini ödeme yaparken buluyor. :( Yaptığım alışverişte Loreal Extraordinary rujlarından 204-Tangerine Sonate ve 600-Nude Vibrato renklerini aldım ve gelmelerini beklemeye başladım. Satışı yapılan sitede doğal, canlı, yumuşak ve hafif parlak yapısıyla demesine rağmen ürünler elime geldiğinde ve ürünü denediğimde 2 rujunda doğal bir görünüm bırakmadığını, dudakta çok parlak ve ıslak bir duruş sergilediğini fark ettim. Lipglosslardan daha çok parlaklık vermesine şaşırırken, yapışkan yapısını da pek sevemedim maalesef. (Birazda yaşım için uygun bulmadım) Zaten ben parlak gloss tarzında ürünleri hiç sevemedim (Ancak siz seviyorsanız 204 rengini belki beğenebilirsiniz) Yinede rujlardan 204-Tangerine Sonate tatlı turuncu rengiyle her şeye rağmen kırk yılda bir kullanılabilirken (lakin çok ıslak ve yapışkan tarzında olduğu için zamanla dudağın bir kısmında toplaşıyor malesef bu yüzden kullanamayacağım galiba) 600-Nude Vibrato ten/krem rengine sahip rengiyle benim için (benim tenime yakışmadı ancak zaten çok soluk bir renk tavsiye etmem) asla kullanılamayacaklar rafına kaldırıldı. (Bu arada fiyatları hatırladığım kadarıyla 25tl ile 30 tl arasında değişiyordu.)

Solda da görüldüğü gibi dudağıma sürmüş olduğum 204 rengi hoş bir turunculuğa sahip olmasına rağmen çok yoğun bir gloss yapısında olduğu için dudağımın bazı yerlerinde birikme yaptı malesef ruj :( :(

Bu kadar şeyin kısaca özeti şu ki denemeden, araştırmadan ve ya emin olmadan lütfen kozmetik ürünü almayın. İnternet ciddi bir kolaylık ve uygunluk sağlıyor çoğu zaman evet ama yanılgısı da bazen üzücü olabiliyor. Ben tecrübe ettim ve sizinde başınıza gelmeden uyarmak istedim. (Bundan sonra- Mağazada dene, araştır, bilgi topla karar ver ucuzuna netten al) Umarım faydalı olabilmişimdir… :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder